Razie pe autostrăzi la transporturile de marfă şi de pasageri

Poliţiştii rutieri au aplicat sâmbătă, în numai 3 ore, 166 de amenzi, dintre care 75 vitezomanilor, 36 şoferilor care nu au respectat perioadele de conducere, pauzele şi perioadele de odihnă şi nici utilizarea aparatelor de înregistrare a activităţii acestora (conform OG 37/2007),  18 pentru defecţiuni tehnice, 14 pentru neutilizarea centurii de siguranţă, 3 la Legea nr.136/95 privind asigurările şi reasigurările în România şi una pentru lipsa rovinietei (la OG nr. 15/2002). De asemenea, oamenii legii au reţinut permisul de conducere unui posesor de vehicul cu defecţiuni tehnice grave la mecanismul de direcţie şi au retras 14 certificate de înmatriculare şi 3 seturi de plăcuţe cu numărul de înmatriculare.

Alte 2 sancţiuni contravenţionale au fost aplicate, de către comisarii Autorităţii Naţionale a Vămilor, la Legea 12/1990 privind protejarea populaţiei împotriva unor activităţi comerciale ilicite, confiscând marfă în valoare de aproximativ 10.000 de lei. Valoarea totală a sancţiunilor aplicate este de 77.000 de lei.

„La data de 5 aprilie a.c., în intervalul orar 11.00 – 14.00, sub coordonarea Direcţiei Rutiere-IGPR, poliţiştii au efectuat controale în trafic, pentru prevenirea ilegalităţilor în domeniul transportului public de mărfuri şi persoane, migraţiei ilegale şi a transportului de substanţe toxice sau stupefiante. Activitatea s-a desfăşurat în cooperare cu specialişti din Inspectoratul General pentru Imigrări, Inspectoratul de Stat pentru Control în Transporturile Rutiere, Gărzii Financiare, Autoritatea Naţională a Vămilor, Gărzii Financiare şi Registrului Auto Român”, informează Poliţia Română.

Pe parcursul acţiunii, echipele de control din cadrul Birourilor de Poliţie de pe autostrăşile A1, A2, şi A3, dotate cu aparatură de supraveghere al traficului rutier şi măsurarea vitezei de deplasare a autovehiculelor, au verificat respectarea normelor rutiere privind regimul legal de viteză, portul centurii de siguranţă, timpii de conducere şi de odihnă ai conducătorilor auto, tranzitul de produse şi deşeuri periculoase, precum şi starea tehnică a autovehiculelor.

Aparatele radar au fost folosite în sistem ,,cascadă”, din care unul, marca TRU-CAM, are un sistem de măsurare a vitezei de deplasare a autovehiculelor prin raze laser.

De asemenea, s-a avut în vedere verificarea existenţei şi valabilităţii rovinietei, a asigurării de răspundere civilă auto obligatorie şi identificarea şi ridicarea în vederea confiscării a valorilor şi bunurilor deţinute sau obţinute în mod ilegal ori care au fost folosite la comiterea de infracţiuni, mai precizează Poliţia Română.

Acţiunea de sâmbătă survine după alte 4 zile de verificări în trafic, când au fost aplicate 7.766 de amenzi, au fost reţinute 522 de permise auto şi au fost ridicate 168 de certificate de înmatriculare.

Magda SEVERIN

1 COMENTARIU

  1. aceste controale ar trebui sa fie facute ca in austria, non-stop
    i-au amendat pe bietii soferi de tir care alearga pentru niste bani, pe care nu-i platesc hotii de patroni cautand diverse motive
    sunt firme care se imbogatesc peste noapte fortandu-i pe soferi sa alerge pe drumurile astea care seamana cu aratura, si daca faci sesizare la organele de control nu patesc nimic, fiind mana in mana
    311 amenzi rutiere în 24 de ore ,,,astea da amenzi au amendat taximetristi si cativa vitezomani ,,rusine
    si inca ceva,, sunt directori din conducerea institutiilor de control care au propriile camioane ,,,,are cineva curaj sa-i controleze????????????????
    terminati cu controalele astea de imagine si incercati sa va orientati catre firmele care angajeaza soferi pe banda rulanta
    oare si-a pus cineva intrebarea de ce un sofer nu sta prea mult timp la firmele de transport???
    pai sint multe motive nimeni nu duce la familie vorbe goale ,,nimeni nu-si pune viata lui si pe a altora in pericol conducand fara sa doarma ,,ex sa pleci seara la ora 22 din bucuresti si dimineata urmatoare la ora 11 sa si descarci la oradea apoi sa incarci in jurul orei 14-16 si sa pleci spre bucuresti pentru descarcare in urmatoarea dimineata si acest circuit continua saptamana de saptamana ,,,dar pe cine intereseaza ?????-dupa cate se vede pe nimeni ,,iar dupa aceste curse sa ajungi acasa la familie si sa nu iei nici salariu asta de rahat isi cauta in alta firma unde bine-nteles aceleeasi reguli si conditii

  2. Masinile sefului de la isctr sunt oprite vreodata si de ce seful isctr primeste un salariu nesimtit de 81000 lei opritiva din colectare de bani cu japca ca a ajuns cutitul la gat

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.