Arabesque investește 10 milioane euro într-un nou magazin sub brandul MatHaus în București

Arabesque pregătește pentru 10 mai lansarea unui nou magazin în București (Calea Vitan 112-114) și o campanie de rebranding pentru unitățile sale de retail din Galați, Constanța, Craiova, Pitești și Oradea, toate sub brandul MatHaus – divizia de retail Arabesque.

Potrivit Arabesque, sectorul construcțiilor rezidențiale din România s-a dezvoltat semnificativ în ultimii ani, iar investiția în rețeaua MatHaus vine să ofere suportul logistic necesar.

“Suntem specialistii segmentului de materiale pentru constructii, finisaje și renovări  și putem transfera experiența noastră din industrie către clienții persoane fizice care vizează un astfel de proiect”, a declarat Cezar Rapotan, fondator și acționar principal Arabesque.

“În orice magazin MatHaus, toți cei care au ceva de construit, de reparat sau renovat vor avea la dispoziție o gama extinsă de produse de calitate, oferte personalizate pentru proiecte, consiliere tehnică  și transport gratuit în aria logistică a magazinului. Este economic și comod să lucrezi cu MatHaus!”, a mai spus Rapotan.

Potrivit unui studiu comandat de Arabesque,  piața construcțiilor a avut o evoluție pozitivă în 2017, iar cifrele din primul trimestru 2018 arată un trend încurajator.  Pe fondul creșterii economice , cererea de spații de birouri, locuințe și construcții industriale a avansat semnificativ, astfel că afacerile din acest sector s-ar putea apropia în acest an de borna de 30 de miliarde de lei, cu 3 miliarde de lei peste nivelul din 2016.

Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii și finisaje din România, deține 38 de centre comerciale în România, Moldova, Ucraina și Bulgaria. Echipa din România numără peste 2.700 de oameni, iar forța logistică este asigurată de peste 1.000 de camioane specializate.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.