Frigoblock asigură pentru eActros tehnologia de refrigerare

Frigoblock a anunțat, în 4 noiembrie, că tehnologia sa de refrigerare complet electrică este folosită de Mercedes-Benz la primele camioane din seria eActros alimentate cu baterii, care au început deja operațiunile în Germania și Țările de Jos.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Acest proiect este rezultatul unei strânse colaborări între Frigoblock și Daimler Trucks, pentru a oferi clienților o tehnologie de refrigerare durabilă care poate funcționa fără probleme cu noile vehicule Mercedes-Benz eActros.

Ingo Kaltwasser, manager OEM de șasiu pentru Frigoblock în Europa, Orientul Mijlociu și Africa: „Continuarea inovației durabile în refrigerarea pentru transportul electric este nucleul a ceea ce reprezintă Frigoblock. Am lucrat îndeaproape cu echipele de ingineri de la Mercedes-Benz Trucks pentru a adapta tehnologia Frigoblock și a satisface nevoile precise de energie ale noului vehicul eActros. Acest proiect se bazează pe zeci de ani de-a lungul relației noastre cu Daimler, și suntem mândri să mutăm industria de un alt pas spre o reducere a emisiilor de CO2 în transportul frigorific.“

Folosind tehnologia integrată cu invertor, unitățile frigorifice electrice Frigoblock sunt proiectate să funcționeze direct cu vehiculele alimentate cu baterii, reducând la minimum numărul de componente consumatoare de energie. Acest lucru permite utilizarea optimă a capacității bateriei vehiculelor și contribuie la maximizarea autonomiei camionului.

Pentru a îndeplini cerințele electrice ale noului eActros, Frigoblock a proiectat un nou sistem CAN-Bus-Gateway pentru comunicarea directă între camion și sistemul de răcire. Controlul inteligent gestionează eficient necesarul de energie al unității, folosind doar energia minimă necesară pentru a menține temperatura de referință. Sistemul CAN-Gateway reproiectat asigură, de asemenea, siguranță electrică suplimentară, oprind independent unitatea de refrigerare în caz de urgență electrică.

„Comunicarea CAN reproiectată deschide ușa către evoluții ulterioare în refrigerarea electrică durabilă pentru transport. În viitor, cu capacitățile de comunicare îmbunătățite și planificarea rutelor inteligente, unitatea de refrigerare va fi în măsură să contribuie la creșterea autonomiei vehiculului electric și a face acest lucru durabil, CO 2 soluție neutră logisticii lanțului rece chiar mai mult operațional eficient”, a mai spus Ingo Kaltwasser. 

Logistica alimentară durabilă, controlată la temperatură

Simon Loos, din Olanda, și Tevex Logistics, din Germania, sunt cele două companii de transport alimentar care au adăugat în flotele lor primele camioane eActros alimentate cu baterii și frigorifice Frigoblock.

Camionul electric din flota Simon Loos furnizează marfă pentru supermarketuri din diferite orașe, inclusiv Rotterdam, Haga și Delft, cu produse uscate și alimente proaspete, cu temperatură controlată. Frigoblock refrigerat eActros va rula șapte zile pe săptămână, care acoperă până la 300 de kilometri în fiecare zi, cu reducerea emisiilor de CO2. Bateriile vor fi încărcate peste noapte la centrul de distribuție al clienților lor din Delfgauw.

Compania germană Tevex Logistics intenționează să utilizeze noul eActros frigorific Frigoblock în operațiuni cu mai multe schimburi. Filiala de logistică a Grupului Tönnies își va transporta, în fiecare zi, propriile produse alimentare de înaltă calitate către diverși clienți din zona locală. Compania se așteaptă ca un asemenea camion să parcurgă până la 600 de kilometri pe zi și va fi reîncărcat la o stație de încărcare din sediul companiei.

„Este o realizare importantă pentru noi să vedem că tehnologia Frigoblock le permite clienților din logistica lanțului de frig să opereze primele camioane eActros din Europa alimentate cu baterii. Inovația electrică de la Frigoblock va continua să ajute clienții noștri să-și facă flotele mai sustenabile, să minimizeze impactul asupra mediului al operațiunilor de transport și să reducă emisiile de CO2 în zonele din interiorul orașului”, a conchis Ingo Kaltwasser

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.