Premieră pentru retailul sportiv din România

Decathlon a inaugurat în depozitul său din localitatea Ștefăneștii de Jos primul și singurul Atelier Regional din România ce aparține unui retailer de articole sportive și care oferă o gamă extinsă de servicii tehnice.

Sportivii sau pasionații de sport își pot repara diferite tipuri de echipamente sportive, de la biciclete, schiuri, echipamente de fitness, corturi, până la SUP-uri sau caiace, la un nivel înalt de tehnicitate. Atelierul are o suprafață de aproximativ 1.000 mp și deservește toate magazinele Decathlon din țară. 

Iată precizările transmise ZIUA CARGO:

România este a 12-a țară din lume (din cele 59 în care Decathlon este prezent), în care Decathlon a dezvoltat un Atelier Regional, alăturându-se unor țări precum Franța, Spania, Italia, Polonia, China, Taiwan, Marea Britanie, Ungaria, Germania, Portugalia, Belgia, Elveția. Astfel, inaugurarea Atelierului Regional Decathlon din România reprezintă un demers important pentru dezvoltarea retailului sportiv din regiune, oferind o plus valoare pentru toți sportivii sau pasionații de sport care pot beneficia acum de servicii de reparații și întreținere la un nivel tehnic mult mai complex, printr-un proces mult mai eficient și mai sustenabil.

„Eficiența și sustenabilitatea sunt piloni care ne ghidează în strategia noastră de business. De aceea, Atelierul Regional a venit ca un pas firesc al dezvoltării noastre, în direcția unei companii care zilnic construiește un reper de calitate în tehnică sportivă pentru clienții noștri. Suntem foarte atenți la nevoile clienților noștri, la nevoile sportivilor, iar prin acest nou serviciu pe care îl oferim reușim să ne pliem foarte clar pe cerințele lor. Odată cu inaugurarea Atelierului Regional, ne propunem să creștem rata de reparabilitate a produselor sportive, iar în câțiva ani, să atingem o rată de 100% pentru o gamă cât mai variată de articole sportive marcă proprie Decathlon, dar și să eficientizăm procesele de lucru din atelierele din țară și să încurajăm sustenabilitatea” a declarat Teodor Vărzaru, Lider Atelier Regional Decathlon România.

Atelierul Regional vine ca o extindere a atelierelor locale din magazinele Decathlon din țară, prin  creșterea gamei de servicii oferite pe tot teritoriul țării. Produsele ajung în Atelierul Regional prin transportul intern, odată cu returul camioanelor către depozit, și se întorc către magazinele din care au fost plasate, împreună cu marfa aferentă acestuia. În acest mod, întregul proces este eficientizat, iar echipa se poate concentra mult mai aplicat pe rezolvarea tehnică a defecțiunilor. În plus, include și posibilitatea de interacțiune directă cu clienții: aceștia pot merge direct la sediul din Ștefăneștii de Jos, pentru a apela la serviciile atelierului și pot opta pentru ridicarea produsului reparat tot din atelier sau dintr-un magazin Decathlon.

Acest atelier este împărțit în mai multe departamente tehnice, de exemplu ciclism, schi, echipamente de fitness, corturi, caiace sau SUP-uri. Zonele tehnice dedicate beneficiază de o serie de echipamente care facilitează o gamă largă de servicii de reparații și întreținere, precum, post de aerisire frâne hidraulice, diagnostic E-Bike (biciclete electrice), un instrument prin care tehnicienii pot identifica și soluționa mult mai eficient diferite probleme ale bicicletelor electrice, post special de curățare cu presiune a pieselor de transmisie sau posturi de structurare a tălpilor schiurilor sau snowboard-urilor, la care se adaugă și servicii de ceruire sau montare de legături pentru acestea.

De asemenea, în atelier există și service pentru role și trotinete cu standuri de lucru specifice, service pentru diferite echipamente de fitness precum benzi de alergat sau biciclete magnetice, sau pentru corturi, caiace sau SUP-uri. În rândul serviciilor pe care retailerul sportiv le oferă în atelier, se numără și postul de personalizare a echipamentelor sportive prin broderie sau procese de inscripționare termică, monocolor sau color.

Conceptul Atelierului Regional se aliniază și la principiile de sustenabilitate ale companiei, prin încurajarea creșterii gradului de reparabilitate și reducerea impactului asupra mediului prin proiecte, precum: Proiectul fără pereche – program prin care produsele de încălțăminte desperecheate din magazinele din țară se pot completa și pot reintra în lanțul comercial sau Proiectul Second Life – program prin care Decathlon încurajează achiziționarea de produse resigiliate. 

Decathlon, lider detașat al pieței de articole sportive, deține în momentul de față 28 de magazine la nivel național, la care se adaugă și platforma online, fiind prezent în retailul sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1500 de colaboratori în 2021. Decathlon oferă iubitorilor de sport, articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a face sportul accesibil cât mai multor români prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun. 

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Nabaiji, etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Începând cu 2018, Decathlon produce produse marcă proprie inclusiv în trei unități din România, pentru drumeții montane și trekking (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta “fabricat în România“.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.