ProVia își extinde suplimentar portofoliului de piese de schimb accesibile

ProVia, marca de piese aftermarket accesibile, fiabile și cu accent pe siguranță, pentru vehicule comerciale, își sărbătorește prima aniversare. Noua marcă, lansată de WABCO în 2016, a ajuns la prima aniversare cu o creștere constantă a noului său portofoliu și a bazei mondiale de clienți. 

ProVia, marca de piese aftermarket accesibile, fiabile și cu accent pe siguranță, pentru vehicule comerciale, își sărbătorește prima aniversare. La numai un an de la lansare, ProVia oferă în prezent peste 100 de produse proiectate în mod specific pentru nevoile aftermarket.

La numai un an de la lansare, ProVia oferă în prezent peste 100 de produse proiectate în mod specific pentru nevoile aftermarket. Cu peste 160 de clienți în mai mult de 30 de țări din întreaga lume, este pe cale de a deveni marca de top din lume pentru piese de schimb accesibile pentru vehicule comerciale, fără compromisuri privind siguranța și fiabilitatea.

În sprijinul extinderii continue a mărcii vine o serie de introduceri de produse noi, marcată de lansarea de trei produse noi în acest an: supape glisante rotativeactuatori pentru frână cu arc șiuscătoare de aer. Suplimentar, ProVia și-a extins grupul de produse Clutch Servo adăugând patru variante suplimentare. Până la sfârșitul anului 2017, marca dorește să ofere până la 25 de categorii de produse la nivel mondial, acoperind o majoritate de piese de schimb esențiale pentru vehicule esențiale în majoritatea piețelor mondiale.

Piesele ProVia sunt proiectate în mod specific pentru a furniza performanță fiabilă și sunt fabricate conform standardelor de top ale industriei, fără elemente de lux, însă fără niciun compromis privind calitatea sau siguranța. ProVia ajută distribuitorii, atelierele și operatorii de flote care servesc industria de vehicule comerciale din întreaga lume să umple golul dintre piesele de origine suspectă și piesele aftermarket premium, oferind un echilibru puternic între siguranță, fiabilitate și cost.

O gamă largă de produse care să îndeplinească nevoile clienților

Când a fost introdusă inițial ProVia, aceasta a oferit patru linii de produse acoperind aproximativ 40 de produse diferite, inclusiv plăci pentru frânecapete de cuplaresupape pentru relee, precum și tuburi spiralate și drepte. În prezent, ProVia oferă nu mai puțin de 12 linii de produse, reprezentând o creștere de 300 % a gamei sale de produse, incluzând adiția supapelor pentru limitarea presiuniicartușelorsenzorilor de viteză pentru roți și unităților pentru procesarea aerului. În prezent, ProVia reprezintă mai mult de 100 de referințe de produse, acoperind aproximativ 500 referințe încrucișate OE.

„Suntem extrem de mândri de succesul obținut de la lansarea inițială a ProVia, iar numărul tot mai mare de comenzi recurente demonstrează clar că suntem aici pentru mult timp,” afirmă Philippe Colpron, Vice-președinte AfterMarket în cadrul WABCO, marcă părinte pentru ProVia. „Baza noastră de parteneri de distribuție tot mai mare, construită prin parteneriate pe termen lung, este un semn clar că există nevoia unei oferte de mărci accesibile, sigure și fiabile pe piață și suntem mândri pentru că servim numărul tot mai mare de vehicule și de flote care se bazează pe ProVia în întreaga lume.”

„Am făcut parte din primul val de introduceri ale ProVia pe piețele noastre și, un an mai târziu, continuăm să furnizăm cu mândrie piese ProVia clienților noștri,” precizează M. Kazem Oghabi, Director General Monex, unul dintre clienții cheie ai ProVia pentru Orientul Mijlociu și Africa. „Noua marcă ne-a permis să obținem clienți noi pe piață și suntem nerăbdători să sărbătorim cea de-a doua aniversare a ProVia anul viitor!”

„Am fost extrem de mulțumiți de lansarea mărcii ProVia,” afirmă Ender Kıroğlu, Director General Batı Fren, un distribuitor de top din Turcia. „ProVia ne ajută să ne îmbunătățim competitivitatea permițându-ne să atingem o piață mai mare pentru piese de schimb accesibile și de calitate, pentru care există o cerere mare în ziua de astăzi.”

În spatele gamei ProVia este capacitatea de top a rețelei mondiale de la WABCO pentru inginerie, fabricare, distribuție și service pentru piese aftermarket. Drept rezultat, ProVia poate asigura timp de livrare redus și nivele înalte de servicii și poate livra o gamă de produse construită pe standarde și niveluri de performanță calitative precise.

„Pentru procesul de ”re-engineering” mai întâi am examinat produsele Echipament original (OE) pentru a stabili certificatele și specificațiile de siguranță care trebuie urmate. Apoi ne-am uitat la utilizarea aftermarket pentru aceste produse și la posibilele economii legate de costuri,” adaugă Philippe Colpron. „În esență, produsele OE sunt fără elemente premium, fără a sacrifica siguranța sau fiabilitatea, oferind un produs accesibil cu accent pe calitate, fiabilitate și siguranță, pe care se pot baza clienții noștri.”

„Gama ProVia îndeplinește așteptările noastre cele mai exigente pentru piese de schimb accesibile – aceasta asigură atât calitatea, cât și satisfacția clientului – elemente cheie care ne facilitează afacerile,” adaugă Pedro Lebre, Director General Motorbus, un partener-cheie de distribuție din Portugalia.

Despre ProVia

ProVia este o marcă de piese de schimb accesibile pentru vehicule comerciale care oferă performanță fiabilă, fără elemente premium, însă fără nici un fel de compromis privind calitatea sau siguranța pentru camioane comerciale, autobuze și remorci. ProVia oferă peste 100 de produse din categorii de piese de schimb esențiale, inclusiv plăci pentru frâne, capete de cuplare, supape pentru relee, tuburi spiralate, supape pentru limitarea presiunii, cartușe pentru uscătoare de aer, senzori de viteză pentru roți, servomecanisme pentru ambreiaj, actuatori pentru frână cu arc, supape glisante rotative, uscătoare de aer și unități pentru procesarea aerului. ProVia este comercializată de peste 160 de distribuitori în mai mult de 30 de țări. Pentru informații suplimentare, accesați www.ProVia-auto.com.

Despre WABCO

WABCO (NYSE: WBC) este un furnizor mondial de top pentru tehnologii și servicii care îmbunătățesc siguranța, eficiența și conectivitatea vehiculelor comerciale. Înființată în urmă cu aproape 150 de ani, WABCO are în continuare o poziție de top în ceea ce privește inovațiile pentru asistență avansată pentru șofer, frânare, controlul stabilității, suspensie, automatizarea transmisiei și aerodinamică. Colaborând în cadrul unui parteneriat cu industria de transport, pe măsură ce aceasta se orientează către condusul autonom, WABCO conectează în mod unic camioane, remorci, mărfuri, șoferi, parteneri de afaceri și operatori de flotă prin sisteme avansate de management al flotei și soluții mobile. WABCO a raportat vânzări de 2,8 miliarde USD în 2016. Cu sediul principal în Bruxelles, Belgia, WABCO are 13,000 de angajați în 40 de țări. Pentru informații suplimentare, accesați www.wabco-auto.com.

Contact media ProVia

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.