Renault Easy Lease – ofertă de închiriere online, pe termen lung

Renault lansează Renault Easy Lease, o ofertă de închiriere pe termen lung, 100% online, dedicată acestui tip de clienț, „într-un context de schimbare a comportamentului de cumpărare manifestat de clienții privați – de la experiența fizică la cea digitală, de la proprietate la utilizare”, potrivit unui comunicat transmis ZIUA CARGO.

În urma testelor efectuate în mai multe țări, Italia este prima țară care a inaugurat această ofertă: o experiență 100% digitală, simplificată, pentru o închiriere rapidă și ușoară pe termen lung de pe site-ul de vânzări Renault.

Această nouă ofertă de închiriere, dezvoltată în parteneriat cu rețeaua de dealeri Renault și disponibilă exclusiv clienților privați, va fi lansată treptat în toată Europa.

„Din confortul canapelei, clienții își pot configura autovehiculul din gama și nivelurile de echipare oferite, pot alege culoarea, durata închirierii pe termen lung și kilometrajul aferent. Apoi se autentifică în sistem, completează informațiile necesare pentru a aplica pentru leasing operațional și, în cele din urmă, își semnează contractul online. Leasingul operațional este furnizat de RCI Bank&Services, fără nicio întrerupere a procesului online. Toate acestea în minimum de clickuri”, a declarat Fabrice Cambolive, SVP, Renault Brand, Sales & Ops.

Oferta de leasing operațional este concepută pentru a oferi clientului cât mai multă liniște posibilă: acestea includ răspunderea pentru o terță parte, o garanție și întreținerea vehiculului, precum și asistență în caz de avarie – toate acestea pentru o închiriere fără griji.

Vehiculul este livrat prin rețeaua Renault și prin reprezentanța pe care o alege clientul.

În această fază, Italia va oferi două vehicule (Clio și Captur) în cadrul platformei Renault Easy Lease, înainte de a extinde gama la alte vehicule și motoare (GPL, vehicule electrificate și electrice).

Despre Renault

Renault, un brand istoric de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Cu planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare suplimentara, care se îndreaptă spre o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.