Restricții de tonaj pe DN1, la podul din Azuga. Circulație deviată

CNAIR va institui restricții de circulație pe DN1 la km 135, pentru vehiculele cu MTMA peste 7,5 tone, cu excepția celor destinate exclusiv transportului de persoane, începând din 5 mai până pe 16 decembrie, pentru a permite execuția lucrărilor de reabilitare a podului peste pârâul Azuga, în județul Prahova.

foto: Jean-Mihai Pîlșu

În acest sens, circulația între Ploiești și Brașov, va fi deviată pe DN1A, pe ambele sensuri, pe traseul DN1-DN1A Centura Ploiești–DN1A–Intersecția DN1A cu DN1 Săcele.

„Decizia instituirii acestor restricții a fost luată în urma colaborării dintre CNAIR, Poliția Rutieră, autoritățile publice locale și asociațiile profesionale în domeniul transporturilor rutiere”, informează CNAIR.

Iată și celelalte precizări:

În zona lucrărilor, circulația vehiculelor cu MTMA mai mică de 7,5 tone se va realiza etapizat, după cum urmează:

Etapa 1: se va închide partea stângă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești–Brașov să se realizeze pe un pod metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov–Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent.

Etapa a II-a: se va închide partea dreaptă a podului existent, urmând ca circulația pe direcția Ploiești – Brașov să se realizeze pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulația pe direcția Brașov – Ploiești se va realiza pe partea stângă a podului existent;

Etapa a III-a: se va închide partea stângă a podului existent, pentru așternere strat de uzură; circulația pe direcția Ploiești–Brașov se va devia pe podul metalic provizoriu (situat pe partea dreaptă a podului existent), iar circulatia pe direcția Brașov–Ploiești se va devia pe partea dreaptă a podului existent;

Etapa a IV-a: se va închide partea dreaptă a podului existent, pentru așternere strat de uzură; circulația în ambele sensuri se va desfășura alternativ pe banda stângă;

Etapa a V-a: se va închide total podul existent, urmând ca circulația să se desfășoare alternativ pe podul metalic provizoriu;

Zilele și intervalele orare în care se vor efectua lucrările conform etapelor menționate vor fi stabilite în funcție de stadiul de execuție al lucrărilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.