Sezamo a împlinit un an

Sezamo a împlinit un an de la lansare și își răsplătește clienții pentru fidelitate printr-un concurs cu premii, în urma căruia participanții pot câștiga un an de cumpărături gratuite, în valoare de 30.000 de lei sau alte trei premii, fiecare în valoare de câte 5.000 de lei.

Misiunea supermarketului online rămâne, în continuare, aceea de a ajuta clienții să ducă vieți mai fericite, având hrană de calitate superioară, în timp ce economisesc timp și bani.

Bilanț – un an pe piața din România

Sezamo investește continuu în reducerea amprentei de carbon a companiei: flota sa de mașini electrice a parcurs aproape 2 milioane de kilometri cu zero emisii și a ajuns la peste 304 tone de CO2 salvate.

Datorită livrărilor direct la ușă, clienții Sezamo au economist 1.401.685 km în ultimul an, adică echivalentul a 3,6 drumuri pe Lună, 303 drumuri dus-întors pe ruta București – Paris sau aproape 445 de tururi complete ale țării noastre pe linia de graniță.

Obsesia pentru clienți se traduce și printr-o comunicare constantă cu aceștia, astfel compania a inițiat de la lansarea publică peste 54.000 de apeluri în care le-au solicitat feedback. La capătul celălalt al firului, peste 210.000 de clienți (echivalentul întregii populații din sectorul 1) au discutat cu operatorii Customer Care Sezamo pentru a cere îndrumări, a oferi feedback sau chiar a cere indicații de folosire pentru anumite produse. Specific, 131.560 de apeluri, 70.586 de mailuri și 7.893 de sesiuni de chat. Durata medie de răspuns a unui apel este de 8 secunde, iar potrivit CSAT (Customer Satisfaction Score), 96,5% dintre clienți sunt mulțumiți.

Curierii Sezamo sunt cei mai apreciați de către clienți, cu un rating pozitiv de 99,52%, iar la nivel de comenzi există 96,42% rating pozitiv. La nivelul întregii companii, Sezamo are cel mai mare NPS din grup, și anume 83.

Un an de lansări și premiere pe piața din România

Sezamo a venit pe piața din România cu o misiune clară: să schimbe atât felul în care oamenii fac cumpărături, cât și pe cel în care consumă alimente. Pe lângă timp liber câștigat și bani economisiți, clienții noștri mănâncă mai bine, au acces la produse de calitate superioară de la producători de top și au siguranța că datorită flotei noastre exclusiv electrice, își aduc contribuția la reducerea amprentei de carbon. Suntem aici pentru a rămâne și singurul nostru competitor suntem tot noi prin creșterea continuă a nivelului de servicii și calitate”, a declarat Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo.

Gabril Makki, CEO Kifli.hu și Sezamo

Sezamo a lansat în primul an de activitate mai multe acțiuni de susținere a clienților săi, atât prin reduceri și plafonări de prețuri, dar și prin servicii menite să îi ajute să economisească timp și bani.

Februarie 2023 – dublare sortimentație plant-based – total 400 de produse înlocuitoare de lactate și carne, ready-to-eat, dar și cu specific vegan

Mai 2023 – lansare Sezamini, clubul dedicat familiilor cu copii până la 12 ani sau celor care așteaptă un copil prin care oferă livrare gratuită de duminică până joi, reduceri periodice de 15-40% pentru 200 de produse, dar și recompense sub formă credite în cont pentru fiecare achiziție care depășește 300 de lei.

Iulie 2023
– introducere plată cu cardul de masă
– Sezamo devine primul supermarket online din țară care oferă produse tip farmacie: peste 2000 de produse precum medicamente care se eliberează fără rețetă, dermatocosmetice, produse pentru mamă și copil, vitamine și suplimente alimentare.
– lansare Sezamo Premium – livrare gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute, un serviciu unic în România, și reduceri de până la 20% În prezent, 40% dintre clienții Sezamo folosesc serviciul Premium.

August 2023 – lansare categorie Nutriție Specială – peste 1000 de produse în șapte subcategorii: fără zahăr, fără gluten, fără lactoză, Keto, Dukan, superalimente și proteic
Acestor acțiuni se adaugă suportul oferit clienților pentru a avea acces la hrană de calitate, de la producători locali, prin reduceri semnificative care aduc produsele ECO la nivelul produselor de masă din supermarket, dar și prin branduri proprii de calitate înaltă, la prețuri avantajoase. În România, Sezamo comercializează 7 branduri proprii: produse lactate Miil, mezeluri Dacello, carne super premium marca Sutcha, produse tip băcănie Kitchin, hârtie Moddia, cafea Ubomi, dar și semințe și băuturi bazate pe plante Yutto.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. În plus, o singură mașină duce până la 11 comenzi, ceea ce înseamnă 10 mașini mai puțin în trafic.

Sezamo livrează cu o flotă proprie de mașini electrice (având și stații proprii de încărcare la depozitul din Ștefăneștii de Jos), utilizează pungi reutilizabile, prietenoase cu mediul, confecționate din plastic reciclat, care reduc amprenta asupra mediului înconjurător, și oferă programul „Save the Food”, cu ajutorul căruia clienții pot contribui la stoparea risipei alimentare prin achiziționarea de alimente aflate în ultimele zile de valabilitate, la un preț redus. Aceste inițiative întăresc angajamentul Sezamo față de practicile prietenoase cu mediul înconjurător și invită clienții să joace un rol activ în protejarea acestuia.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 14.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 mp situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Concursul

Pentru a se înscrie la concurs, clienții trebuie să cumpere de minimum nouă ori de la Sezamo, până la data de 21 decembrie 2023. Intermediar au loc 3 tombole, o dată la fiecare trei săptămâni. Pentru a participa, clienții trebuie să achiziționeze cumpărăturile de la Sezamo cel puțin o dată pe săptămână. Câștigătorul marelui premiu, cumpărături la Sezamo timp de un an, în valoare de 30.000 de lei, va fi anunțat pe 22 decembrie 2023. Regulamentul este disponibil aici.

Campania aniversară le oferă clienților posibilitatea de a testa unele dintre cele mai bune produse din ofertă prin comercializarea acestora, în perioada aniversară, la 1 leu per bucată, precum delicioșii mici de la Carmangeria Ozana, apă plată Borsec sau chiar ciabatta, dar și reduceri de până la 70%. În plus, clienții pot câștiga și premii oferite de către furnizorii supermarketului cu ocazia aniversării, astfel încât fiecare zi vor avea o sărbătoare a gusturilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.