Farizon în trei versiuni

Producătorul chinez de camioane Farizon, a dezvăluit trei vehicule noi ca parte a noii serii de camioane grele Farizon G: pur electrice, hibride cu metanol și cu celule de combustibil cu hidrogen obținut din metanol.

Asemănarea cu Renault Trucks nu este întâmplătoare. Fostul său designer, Hervé Bertrand este, de un an, vicepreședinte și director de design la Farizon.

Noile produse se bazează pe arhitectura GXA-T a Farizon. Astfel se vor putea utiliza o varietate de sisteme de propulsie pentru a se potrivi gamei diverse de cerințe operaționale logistice. Camionul Farizon G pur electric folosește sistemul central de propulsie denumit i-MPS, care poate reduce semnificativ costurile operaționale totale și extinde posibilitățile de utilizare pentru camioanele electrice grele. Camionul hibrid cu metanol Farizon G, cu o autonomie de peste 1.500 km, are posibilitatea efectuării unor trasee lungi. Folosind experiența bogată în vehicule cu metanol, Farizon a investit continuu în tehnologiile de reformare a metanolului pentru producerea de hidrogen și celule de combustibil, într-un efort de a crea o nouă cale pentru a emite mai puțin fum pe drum. Fabricantul chinez a vândut deja 150.000 de vehicule comerciale electrice, iar în următorii cinci ani, și-a propus să devină primul brand care va fi produs 1.000.000 de astfel de vehicule comerciale.

Dan ATHANASIU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.