Freshful by eMAG: peste 38 de milioane de produse livrate în 2 ani

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1.1 milioane de livrări, în primii doi ani de la intrarea pe piață. Astfel, clienții săi au comandat peste 38 de milioane de produse, cele mai frecvente fiind fructele și legumele proaspete, în total 1.850 de tone. Pentru 2023, Freshful by eMAG estimează dublarea cifrei de afaceri și a numărului de clienți, comparativ cu 2022.

Precizările trasmise ZIUA CARGO:

În acești doi ani de activitate, Freshful by eMAG a investit constant în dezvoltarea tehnologiei pentru sistemele logistice, în așa fel încât procesul de livrare să fie eficient. Pentru a susține acest obiectiv a mărit inclusiv echipa operațională, astfel că din 700 de angajați, 550 sunt responsabili de comenzi și livrare. Compania a direcționat investiții și către dezvoltarea capacității de lucru în depozit, care acum, într-un ritm normal, poate asigura un flux de 4.000 de comenzi pe zi, însă în perioadele aglomerate aceasta este suplimentată. În egală măsură, Freshful a crescut și flota de mașini pentru livrare până la 180 de autovehicule.

„Am intrat pe piață cu intenția de a aduce consumatorilor o experiență facilă de cumpărături, 100% online și ne bucurăm să vedem că după doi ani numărul celor care preferă acest nou obicei de shopping este tot mai mare. Numai în ultimul an au intrat în platformă 100.000 de clienți noi și estimăm că până la sărbătorile de iarnă vom ajunge la 140.000 de clienți. Tocmai de aceea, avem în plan ca în următorul an să ne concentrăm în continuare pe București, dar luăm în calcul și deschiderea unui al doilea depozit în a doua parte a anului. Pentru termen lung, ne dorim să continuăm investițiile în tehnologie și ne propunem să îmbunătățim functionalitățile pe care aplicația Freshful le are, ca să răspundem și mai bine nevoilor clienților noștri”, a declarat Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG.

În cei doi ani, comportamentul de consum al clienții s-a modificat, astfel că aceștia preferă acum să își planifice livrările în funcție de programul lor. Cele mai multe comenzi sunt plasate dimineața, între orele 10:00 – 14:00, cu livrare în a doua parte a aceleași zile, dar și între 20:00 – 22:30, cu livrare a doua zi dimineața, începând cu ora 7:00. În medie, oamenii alocă pentru coșul de cumpărături cu produse alimentare până la 720 de lei, în timp ce clienții loiali care comandă săptămânal depășesc bugetul lunar de 1.250 lei. 

Metoda preferată de plată este online cu cardul: peste 65% din comenzile plasate în platformă. Dintre comenzile cu plata la livrare, mai mult de jumătate sunt achitate la POS, iar 5% din comenzi sunt plătite cu cardul electronic de tichete de masă. Și în al doilea an de operațiuni, clienții Genius au fost printre cei mai fideli serviciului, ei reprezentând peste 75% din întreg portofoliul de clienți activi.

Peste 110 rețete simple și ușor de făcut de aproape oricine în noua secțiune lansată de Freshful

Freshful by eMAG continuă dezvoltarea platformei astfel că recent a lansat o secțiune specială de rețete unde clienții pot găsi o varietate de peste 110 preparate. Aceștia vor putea să aleagă de aici ce să gătească în funcție de preferințe și gusturi, iar pentru a-și face cât mai ușor lista de cumpărături, cu un singur click pot adăuga în coș ingredientele necesare pentru fiecare rețetă.

Freshful propune rețete care nu necesită efort mare de preparare, împărțite pe categorii în funcție de tipul de preparat căutat: salate, supe, fel principal, deserturi sau chiar băuturi. Cei interesați pot găsi aici chiar și informații despre costul pentru o porție din preparatul pe care au ales să îl gătească. Fiecare rețete este marcată cu o etichetă care ușurează și mai mult căutarea: international, gustos sau econom pentru rețetele care costă mai puțin de 10 lei pentru o porție.

Campanie aniversară – Freshful sărbătorește 2 ani cu beneficii pentru clienți

Freshful by eMAG a pregătit pentru aniversarea de 2 ani de activitate și oferte foarte bune pentru utilizatorii din platformă. Astfel, începând cu 16 octombrie, timp de două săptămâni, în cadrul unei secțiuni dedicate va fi prezentat zilnic câte un produs la preț special. Pentru această campanie au fost luate în considerare unele dintre ele cele mai bune oferte din acest an.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.