GEFCO își digitalizează cu Blue Yonder lanțurile de aprovizionare

GEFCO își digitalizează lanțurile de aprovizionare cu Blue Yonder. Expertul global în logistica integrată va implementa sistemele TMS și WMS de la Blue Yonder pentru a sprijini și dezvolta afacerile clienților.

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Crearea de valoare pentru clienți cu ajutorul instrumentelor digitale relevante pentru lanțurile de aprovizionare globale și excelența serviciilor este esențială pentru liderii logistici. Având acest obiectiv, GEFCO, expertul global în logistică integrată și lider european în logistica auto, a ales compania Blue Yonder bazată pe cloud pentru un sistem de management al transportului (TMS) și pentru un sistem de gestionare a depozitelor (WMS) prin care să-și revoluționeze serviciul pentru clienți și să accelereze dezvoltarea lor. 

Cu peste 70 de ani de experiență în gestionarea lanțurilor de aprovizionare complexe, GEFCO oferă un management integrat al lanțului de aprovizionare pentru brandurile de top din industria auto, industrială, electronică, aeronautică, farmaceutică și medicală și de consum din întreaga lume. Cu 11.500 de angajați în 47 de țări și parteneri în 79 de țări din întreaga lume, GEFCO își folosește soluțiile multimodale pentru lanțul de aprovizionare cu scopul de a fi parteneri, nelimitați, indiferent de provocările întâlnite. Având în vedere acest lucru, GEFCO a căutat să-și înlocuiască sistemele locale cu soluții de execuție a lanțului de aprovizionare SaaS pentru a putea oferi o agilitate și o flexibilitate mai mari. 

Sophie Baudoux, vicepreședinte executiv al sistemelor informatice GEFCO: „Pentru a completa transformarea noastră digitală, aveam nevoie de soluții de transport și de gestionare a depozitelor care să ne ajute să satisfacem nevoile clienților noștri care se confruntă cu provocări logistice complexe și globale. Prin selectarea companiei Blue Yonder, nu numai că vom fi în măsură să deservim clienții noștri existenți pentru a face față acestor provocări, dar vom putea, de asemenea, să ne accelerăm și să ne dezvoltăm afacerea prin verticale existente și noi, diversificând astfel ofertele noastre și ajungând pe piețe noi”.

Prin implementarea și integrarea sistemelor TMS și WMS bazate pe Microsoft Azure de la Blue Yonder, GEFCO își va putea transforma operațiunile de transport prin gestionarea rapidă și eficientă a proceselor de business end-to-end de la modelare, la planificare și execuție. Cu TMS, GEFCO va asigura vizibilitatea în operațiunile de transport de intrare și de ieșire, împreună cu instrumentele de colaborare ale furnizorilor și operatorilor de transport. Cu WMS, GEFCO va spori flexibilitatea, receptivitate în timp real, performanța integrală la timp și capacitatea de a gestiona operațiuni complexe de depozit.

Johan Reventberg, președintele EMEA, Blue Yonder: „Prin selectarea sistemelor TMS și WMS bazate pe SaaS, suntem încrezători că GEFCO va putea să își dezvolte afacerea în mod eficient și să se pregătească pentru viitor. Suntem mândri să-l aducem pe GEFCO, un lider global în domeniul său, pe lista noastră în continuă creștere de clienți globali 3PL / 4PL”.

Despre GEFCO

GEFCO este un expert global în lanțul de aprovizionare multimodal și un furnizor de frunte de logistică auto în Europa. Cu peste 70 de ani de cunoștințe în gestionarea lanțurilor de aprovizionare complexe, GEFCO inventează soluții inteligente, agile și durabile pentru a îndeplini nevoile partenerilor săi într-o gamă largă de industrii. Rețeaua globală a GEFCO se întinde pe cinci continente, cu 11.500 de angajați în 47 de țări. În 2020, Grupul a generat venituri de 3,8 miliarde EUR.

Despre Blue Yonder

Blue Yonder este liderul mondial în realizarea comerțului cu lanțul de aprovizionare digital și omnicanal. Platforma noastră inteligentă permite comercianților de retail, producătorilor și furnizorilor de logistică să prezică, să pivoteze și să satisfacă fără probleme cererea clienților. Cu Blue Yonder, puteți lua decizii de afaceri mai automate, mai profitabile, care oferă o creștere mai mare și experiențe reimaginate ale clienților. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.