Investitii pe timp de criza: 218 autorizatii de construire eliberate in Sectorul 3

Primaria Sectorului 3, prin Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, a eliberat, in primele trei luni ale anului, 218 autorizatii de construire solicitate pentru realizarea de locuinte, birouri, anexe gospodaresti si spatii comerciale.

Cetatenii din aceasta zona a Capitalei care doresc sa obtina avizele necesare pentru modificari sau constructii noi se pot adresa Serviciului Urbanism si Amenajarea Teritoriului din Primaria Sectorului 3, cu sediul in str. Parfumului nr. 2-4, parter; program de lucru cu publicul: marti si joi – 9.00-15.00.

Pentru obtinerea unui certificat de urbanism in vederea construirii unei locuinte sau anexe gospodaresti sunt necesare urmatoarele acte:

– copie act proprietate

– chitanta taxa

– doua planuri cadastrale scara 1/500

– doua planuri cadastrale scara 1/2000

Dupa ce a fost eliberat certificatul de urbanism, vor fi depuse actele necesare obtinerii autorizatiei de construire:

– actul de proprietate (copie legalizata)

– certificat de rol

– proiect pentru obtinerea autorizatiei de constructie

– toate avizele solicitate prin Certificatul de urbanism

– Certificatul de urbanism (copie)

– contract cu o firma de salubrizare

– acordul notarial al vecinului sau al coproprietarilor (dupa caz)

– chitanta taxa.

 

Asistenta pentru intreprinzatori

In cadrul „Centrului de Asistenta pentru Intreprinzatori” Primaria Sectorului 3, in colaborare cu Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti acorda consultanta si indrumare in domeniul initierii si dezvoltarii afacerilor, atat asociatiilor familiale, societatilor comerciale, cat si persoanelor fizice. Concret, centrul ofera urmatoarele servicii:

– consiliere privind procedura si formalitatile de inregistrare si autorizare;

– indrumare privind formalitatile ulterioare inregistrarii: inregistrarea fiscala, obtinerea formularelor tipizate cu regim special, activarea conturilor bancare;

– informare asupra programelor de finantare;

– inscriere gratuita in baza de oportunitati de afaceri a CCIRMB.

Prin intermediul centrului, cei interesati pot beneficia de cursuri si seminarii in domeniul fiscal, in domeniul vamal, comert exterior, codul muncii, protectia mediului, managementul calitatii, proprietatea intelectuala. De asemenea, se organizeaza cursuri de initiere in afaceri privind:

– elaborarea planului de afaceri;

– analiza investitiei in firma; documentele pentru finantarea investitiei;

– initierea in elaborarea documentelor pentru finantarea proiectelor PHARE;

– calculatia costurilor si controlul afacerii;

– managementul activitatilor operationale in firma;

– modalitatile de eliminare a stagnarii, crizei si declinului firmei;

– managementul marketingului.

Centrul de Asistenta pentru Intreprinzatori functioneaza in sediul Primariei Sectorului 3 din str. Lucretiu Patrascanu nr. 3-5, zilnic, intre orele 830 – 1530, tel. 021.340.80.65.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.