Articole din revistă

Conferinţa Internaţională ARILOG Logistică şi Supply Chain: Noul Cod Vamal al...

După cum am promis, continuăm în această ediţie prezentările celor mai interesante subiecte abordate în cadrul Conferinţei Internaţionale ARILOG Logistică şi Supply Chain, desfăşurată...

Reținuți pentru fapte de corupție

După cum știți, Direcția Generală Anticorupție (DGA) este structura Ministerului Afacerilor Interne (MAI), specializată în prevenirea și combaterea corupției în rândul personalului MAI. Competențele sale...

Autostrada Comarnic-Braşov: 53 de poduri, pasaje, viaducte şi 18 tuneluri

Ce nu au reuşit două guverne vrea ministrul Marilor Proiecte, Dan Şova, în doi ani: să dea gata Autostrada Comarnic-Braşov, şi nu oricum, ci...

Anvelope – criteriile care contează

Costul cu anvelopele reprezintă aproximativ 3% din totalul costurilor de operare a unei flote de vehicule comerciale grele. Deși ponderea în costul total este...

LICURICI IMPEX: Supapa de siguranță

Spre deosebire de multe alte firme, care s-au concentrat de la început și în exclusivitate pe transporturi, compania Licurici Impex din Onești a îmbrățișat...

Privatizarea CFR Marfă a eşuat la precalificare

Lucru cert, nu avem noroc la privatizări: trei investitori au depus documentaţia de participare pentru achiziţionarea a 51% din acţiunile CFR Marfă, dar niciunul...

Ofensiva europeană pentru bursa de transport

După un început de an foarte activ, Bursa Transport își extinde planul de dezvoltare regională prin 123 cargo - brandul cu care operează pe...

Să sprijinim legea junglei

„Cel puternic îl mănâncă pe cel slab” - așa se întâmplă în natură... și, bineînțeles, mediul de afaceri, chiar dacă reprezintă o creație umană,...

Telefonul fără fir

Diferența între un șef și un lider: șeful spune „Treceți la treabă!”, liderul spune „Să trecem la treabă!” - E. M. Kelly În orice tratat...

Komatsu isi mentine blazonul

Komatsu, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata mondiala de utilaje de constructii, anunta ca, pentru al treilea an consecutiv, este numarul...

GTI Logistic – Next day delivery

Pentru GTI Logistic, activitatile de cross-docking si distributie se leaga eficient, permitand practicarea unui sistem „next day delivery“ pentru o mare parte din tara....

„Tolerat” versus „premium”

Probabil ați auzit deja bancul „corporatist” cu femeia de serviciu, care, după ce termină de curățat un etaj din clădirea-sediu a unei mari companii,...

MARVI LOGISTIC: Nou depozit la Vâlcea

Asemenea unor piese de puzzle, Marvi Logistic adaugă noi linii de business, ce se completează și întrepătrund. Iar anul 2019, pe lângă dezvoltarea transportului...

Pe ce pune accent ISCTR?

Este întrebarea la care am căutat răspunsul, în cadrul unui interviu pe care Inspectorul de Stat Șef al Inspectoratului de Stat pentru Controlul în...

Horezu – Normandia și înapoi

„Sunt 35 de ani de când am devenit cetățean al orașului Horezu, atunci când am reprezentat, pentru prima dată, orașul nostru în Normandia, într-un...

Premium Truck Parts a devenit Mec-Diesel SEE

Premium Truck Parts, divizia activă în importul şi distribuţia de piese de schimb şi lubrifianţi a Automotive Investment Corporation, a devenit Mec-Diesel South East...

Holleman investeste din nou in Serbia

Romania nu mai este astazi indeajuns, iar pentru companiile care au facut cariera in transporturile autohtone, oportunitatile apar acum din tarile vecine. Lider pe...

Tipuri de riscuri

În securitate, există două tipuri de riscuri: Interne și Externe. Industria logistică nu face excepție. Dacă, în cazul depozitării, riscurile sunt, mai degrabă, interne, în...
 
Linkuri utile