CFR Călători organizează vinerea viitoare, 16 noiembrie, la sediul companiei, o procedură de achiziţie ce are ca obiect cumpărarea de ,,Servicii de pază pentru vagoanele de dormit, cuşetă, restaurant şi bar şi a obiectivelor aflate în administrarea SNTFC CFR Călători SA”. Aceasta se va realiza prin „negociere cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare”, ANEXA 2B, cu publicarea anunțului pe site-ul www.cfrcalatori.ro, cu respectarea reglementărilor OUG 34/2006, cu modificările şi completările ulterioare privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.
Documentaţia de atribuire se poate obţine, în urma unei solicitări scrise a operatorului economic, de la sediul CFR Călători SA, B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, etaj IV, camera 17.
Candidaturile se vor depune la sediul companiei până la 16 noiembrie, ora 9.30, iar deschiderea acestora şi a documentelor care le însoţesc va avea loc în aceeaşi zi, ora 10.00, în Sala de consiliu.
Locul prestării serviciilor: Incinta Reviziei de Vagoane Bucureşti Griviţa şi a celorlalte obiective, conform Caietului de sarcini.
„Procedura se va finaliza cu atribuirea unui contract de prestări servicii pentru o perioadă de 12 luni de la semnarea acestuia, pentru o cantitate de 107.208 ore/contract. Valoarea totală estimată a contractului este de 617.518,08 lei, fără TVA, iar criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut. (M.S.)