UPDATE! Două TIR-uri s-au ciocnit pe DN1. Unul dintre şoferi a murit

Un accident în care s-au ciocnit două TIR-uri a avut loc duminică dimineaţă pe DN1 la Km 521+250, în zona localităţii Tinăud, între Oradea şi Huedin (jud. Bihor). Şoferii autocamioanelor au rămas încarceraţi în cabine, iar unul dintre ei a intrat în comă şi a murit la puţin timp. Conducătorul celuilat TIR a suferit multiple leziuni şi a fost transportat, împreună cu o persoană aflată în cabină, la Spitalul Judeţean Oradea. Cauza probabilă a accidentului este oboseala la volan, informează Centrul Infotrafic al Poliţiei române. Traficul auto a rămas blocat de la ora 9.35 pe DN1, în judeţul Bihor.

UPDATE ora 17.00: Traficul rutier a fost reluat în zona accidentului.

Întrucât blocajul va fi unul de durată, poliţiştii le recomandă conducătorilor auto să aleagă alte rute. Una dintre acestea, alcătuită din drumuri judeţene, este DJ746 Aleşd – Aştileu, DJ108I Aştileu – Vadu Crişului, DJ108O Vadu Crişului – Topa de Criş.

În urma impactului, unul dintre autotrenuri a lovit un autoturism parcat pe marginea drumului, zdrobindu-l complet, apoi s-a oprit în gardul unei case.

Agenţii de Poliţie aflaţi la faţa locului deviază circulaţia până la eliberarea drumului cu ajutorul unor macarale care au fost deja solicitate de la Oradea.

Unul dintre autotrenuri transporta granule din plastic, iar celălalt articole de confecţii.

Iniţial, s-a crezut că unul dintre TIR-uri transporta azotat de amoniu şi că ar fi existat pericol de explozie.

„Dat fiind că apelantul la numărul de urgenţă 112 făcea referire la faptul că unul dintre TIR-uri era încărcat cu azotat de amoniu s-a procedat la izolarea zonei, pe o porţiune de 800 de metri, şi la evacuarea persoanelor din zona de pericol. În urma cercetărilor făcute de echipajul de cercetare biologică, radiologică şi nucleară s-a constatat că nu există niciun pericol de explozie, întrucât încărcătura era cu granule de plastic şi nu conţinea substanţa indicată”, a precizat reprezentantul ISU Bihor. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.