Flota Eurolines s-a înnoit cu 8 Scania Beulas Glory

În luna iunie, Grupul Eurolines, una dintre cele mai importante companii de transport şi turism din țară, a achiziționat opt autocare noi, prin Rombus Transport, compania de transport a grupului.

 

Investiția totală în noile autocare Scania Beulas, modelul Glory, se ridică la aproximativ 11 milioane de lei, suma fiind asigurată din surse proprii și din finanţare externă, prin BRD Sogelease.

Autocare „calde“ pentru Rombus

 

Noile autocare din parcul Eurolines au fost comandate în decembrie 2013, intrând în producţie în februarie şi s-au finalizat în iunie 2014. Autocarele au șasiu și motor Euro 5 Scania, sunt construite în Suedia și sunt carosate de compania Beulas în Spania. Au fost configurate în întregime conform specificațiilor Grupului Eurolines. Cu cele opt autocare Scania Beulas Glory, flota Eurolines, operată de Rombus Transport, numără 30 de autocare marca Scania, Mercedes, Neoplan și Setra.

Tradiţie şi calitate

Parteneriatul dintre Scania și Eurolines a început în anul 2000, iar de atunci flota s-a extins, ultima dovadă „vie“ a colaborării fructuoase fiind chiar aceste 8 autocare, menite să revigoreze flota de transport. Maşinile sunt echipate cu motoare ce dezvoltă o putere de 440 CP și dispun de cutie de viteze Opticruise, cu trei moduri Eco, Normal și Power. Pachetul ales de Eurolines include garanție extinsă și întreţinere pentru trenul de rulare și, sistemul Scania C200, care ajută la monitorizarea, analizarea și controlarea parametrilor de funcționare a vehiculului. Cu ajutorul acestui sistem, poate fi urmărit modul în care a fost exploatat vehiculul de către şofer, localizarea în timp real sau pe o perioadă determinată și starea vehiculului, pentru a eficientiza operațiunile și pentru a obține un consum cât mai mic de combustibil. Prin această achiziție, Grupul Eurolines își realizează obiectivul de a implementa un nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor în centrul preocupărilor sale. Autocarele oferă facilități precum conexiune wi-fi, prize 220 V, GPS cu funcție specială de urmărire a traseului de către clienți, sandvișuri, dulciuri, băuturi calde și răcoritoare.

Clasele de călătorie

Pentru prima dată în istoria transportului de pasageri din România, o companie inovează și introduce „clasele de călătorie“ în transportul cu autocarul – „business“ și „economy“. Opt locuri sunt amenajate pentru clasa „business“ în partea din față a autocarului, care oferă călătorilor un nivel mai ridicat de confort printr-un spațiu mai mare între scaune, prize individuale cu alimentare 220 V. Urmează dotarea acestor locuri cu sisteme individuale de entertainment.

Grupul Eurolines România anunţă continuarea investiţiilor atât în înnoirea flotei de autocare, cât şi în creşterea celei de rent-a-car, în dezvoltarea reţelei sale de agenţii de turism, în tehnologie şi în online, în dezvoltarea noului concept de agenție implementat în 2013, precum şi în crearea unui centru intern de cursuri. Investiţiile totale programate pentru acest an de Grupul Eurolines se ridică la aproximativ 14 milioane lei. Obiectivul este implementarea unui nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane și turism, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor Eurolines în centrul preocupărilor, ținta finală fiind fidelizarea clienților prin servicii de excelență. În 2014, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţa de turism şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.

Grupul Eurolines, din care fac parte 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, a înregistrat în 2013 o creştere de 30% a cifrei de afaceri faţă de anul 2012, de la 254 milioane de lei până la 330 milioane de lei. În ultimii 4 ani, Grupul și-a triplat cifra de afaceri. Rombus Transport, compania care operează transportul de persoane sub brandul Eurolines în cadrul Grupului, a înregistrat o cifră de afaceri de 20 milioane lei în 2013 și țintește o creștere cu 7% în 2014. În 2013, cursele internaționale de linie cu autocarul au reprezentat 47 de milioane de lei din totalul cifrei de afaceri a Grupului Eurolines.

Alexandru STOIAN

alexandru.stoian@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.