Kia Motors, record istoric: 13,9% creștere a vânzărilor la nivel global în ianuarie 2013

Nu mai puțin de 211.088 de autoturisme Kia au fost comercializate la nivel mondial în prima lună a anului 2013, ceea ce reprezintă o creștere totală de 13,9% a vânzărilor companiei comparativ cu perioada similară a anului trecut. Piețe precum China (+50,3%), Europa (+6,3%), Korea (+6%), cele regionale generale (+4,1%) sau Nord Americană (+1,7%) au contribuit la succesul raportat de Kia.

Kia Motors Corporation a făcut un bilanț al vânzărilor totale înregistrate la nivel mondial (vânzările la export, cele de pe piața autohtonă – Coreea de Sud, dar și a celor înregistrate de unitățile de producție din alte țări) pentru vehiculele de pasageri, vehicule recreaționale (RV-uri) și comerciale, în luna ianuarie a anului 2013. Cele 211.088 de unități comercializate reprezintă o îmbunătățire cu 13,9% a cifrelor înregistrate în ianuarie 2012.

Prima lună a anului a marcat o creștere considerabilă, un procent cu două cifre, în China; 57.575 de vehicule Kia au fost comercializate pe acea piață (+50,3% comparativ cu perioada similară a anului precedent).

Și celelalte piețe pe care activează compania au urmat aceeași tendință, în Europa comercializându-se 38.059 unități (+6,3%), 36.250 de unități în Coreea de Sud (+6%), 39.299 unități comercializate în regiunile generale, adică un plus de 4,1% (în această categorie sunt cuprinse piețele din America Centrală și de Sud, zona Caraibe, Asia – cu excepția Chinei și a Coreei de Sud, zona Pacific, Orientul Mijlociu și Africa) și un total de 39.975 unități (+1,7%) vândute în America de Nord.

Toate aceste rezultate au condus la cele mai bune valori înregistrate de companie în luna ianuarie, în istorie.

Rio sedan

Cel mai bine comercializat model Kia la nivel mondial în luna ianuarie a fost Rio (Segmentul B), cunoscut drept K2 în China, cu un total de 35.860 exemplare. Al doilea în topul vânzărilor a fost Cerato (comercializat și sub numele Forte în anumite regiuni) care a numărat 33.940 unități. În acest clasament a urmat SUV-ul Sportage (30.565 unități), Optima (19.962 unități) și noul Sorento (14.881 unități).

Succesul reportat de Kia este cu atât mai important cu cât, la nivel european, piața auto a înregistrat o nouă scădere a vânzărilor totale în luna ianuarie, comparativ cu anul precedent. Procentual, diferența dintre ianuarie 2013 și ianuarie 2012 este de 8,7% cu minus. Concret, cele 885.159 de autovehicule comercializate în prima lună a acestui an reprezintă cea mai slabă performanță a pieței din 1990 încoace.

C'eed

Tae-Hyun Oh, vice președinte executiv și COO al Kia Motors Corporation, a declarat: “Întotdeauna este foarte plăcut când înregistrezi o creștere cu două zecimale a vânzărilor totale, comparativ cu perioada similară a anului precedent, și suntem foarte încântați în special de evoluția excelentă de pe piața din China. Sperăm, și ne așteptăm ca performanțele companiei noastre în acea regiune să crească în continuare, iar odată cu cea de-a treia unitate de producție pe care o vom deschide în China vrem să devenim și mai performanți în vânzări pe o piață strategică foarte importantă. “

Despre Kia Motors Corporation (www.kia.com ):

Kia, o marcă a vehiculelor de calitate construite pentru cei cu spirit liber, a fost fondată în anul 1944, fiind cel mai vechi producător de vehicule motorizate din Coreea de Sud. Anual sunt produse peste 2,7 milioane de autovehicule în nouă unități de producție construite în cinci țări, ca mai apoi să fie comercializate în aproximativ 150 de țări pe glob. Compania are peste 47.000 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ 42 de miliarde USD. Ca și implicare în activități conexe, Kia este sponsorul principal al competiției Australian Open și partener oficial al FIFA. Sloganul companiei – “The Power to Surprize” – reprezintă angajamentul luat de producător de a surprinde lumea prin experiențele oferite de produsele sale, care depășesc întotdeauna așteptările.

Sportage

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.