Volvo Trucks lansează o combinaţie unică între sistemul de direcţie şi suspensia faţă

1

Volvo Trucks lansează o combinaţie unică între sistemul de direcţie şi suspensia faţă, pentru obţinerea unei calităţi dinamice perfecte şi un confort de neegalat. Suspensia independentă Volvo Trucks poate fi de acum înainte comandată împreună cu Volvo Dynamic Steering.

“Aceasta este o combinaţie cu adevarat unică ce oferă şoferului senzaţia perfectă de condus şi manevrabilitate”, declară Kristin Signert, Long Haul Segment Manager, Volvo Trucks.

Combinaţia îşi arată întregul potenţial în aplicaţiile în care diferenţa în materie de stabilitate, precizie şi control este sesizată în special în decursul zilelor lungi de condus, specifice acestui tip de transport. Mai mult decat atât, virarea devine mai uşoară şi mai lină la viteze mici.

“Suspensia independentă a punţii faţă asigură menţinerea perfectă a direcţiei drumului, iar confortul oferit de Direcţia Dinamică Volvo se traduce nu doar într-un mediu de lucru îmbunătăţit, ci şi prin reducerea riscului accidentelor de muncă pentru şofer,” declară Kristin Signert.

Datorită suspensiei independente, roţile din faţă nu se influenţează reciproc, ceea ce înseamnă o deplasare mai lină şi mai stabilă pe autostradă.

Mecanismul de direcţie cu pinion şi cremalieră asigură un răspuns mai direct şi oferă o senzaţie mai clară de precizie şi control. Mişcările volanului cauzate de vibraţiile transmise de la suprafaţa drumului sunt reduse considerabil cu Direcţia Dinamică Volvo. Rezultatul este nu doar o manevrare mai uşoară şi mai lină pentru şofer, dar de asemenea solicită mai puţin muşchii şi încheieturile pe timpul curselor lungi.

“Faptul că şoferul se simte mai relaxat şi rămâne mai sănătos înseamnă că această combinaţie sporeşte productivitatea pe termen lung,” continuă Kristin Signert.

Combinaţia cestor două sisteme poate fi comandată acum pentru Volvo FH şi Volvo FH16.

Caracteristici – Suspensia faţă independentă 

– Sistemul constă în câte două braţe pe fiecare parte a camionului ce permit roţilor din faţă să aibă o mişcare independentă una faţă de cealaltă în plan vertical.

– Mecanismul de direcţie cu pinion cremalieră presupune că vehiculul va răspunde mai prompt atunci când şoferul manevrează volanul.

– Braţele transversale asigură o stabilitate laterală mai bună, iar pernele sale pneumatice absorb şi stabilizează mişcările verticale, rezultând o suspensie confortabilă.

Vizionaţi filmul despre suspensia faţă independentă Volvo, IFS

Caracteristici – Volvo Dynamic Steering

– Direcţia Dinamică Volvo (Volvo Dynamic Steering) are la bază un mecanism de direcţie convenţional la care axul volanului este conectat la caseta de direcţie.

– Sistemul de asistare hidraulică a mecanismului de direcţie generează forţa de care are nevoie şoferul pentru a braca roţile camionului. Sistemul Volvo Trucks foloseşte şi un motor electric controlat electronic montat pe axul volanului.

– Motorul electric lucrează împreună cu asistarea hidraulică şi este ajustat de mii de ori pe secundă de către o unitate de control.

– La viteze reduse, motorul electric oferă o asistare suplimentară, iar la viteze mari el reglează direcţia în mod automat, compensând neregularităţile transmise volanului, cum ar fi vântul lateral sau gropile din suprafaţa drumului.

Vizionaţi filmul despre Volvo Dynamic Steering, VDS

Vizionaţi animaţia despre Volvo Dynamic Steering, VDS

1 COMENTARIU

  1. Uite ca aflat un text foarte captivant scris intr-un mod dificil de aflat in internetul romanesc. Acum, dupa ce am gasit acest articol, vreau sa va spun ca in acest weekend trecem la ora de iarna, o stiati deja. Daca tot se trece ora, macar reglati-va ceasul dupa ora exacta pentru a nu pierde sa ajungeti la timp unde trebuie sa ajunget. Multumesc!

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.