Servicii la costuri fixe

Costuri fixe de service, asistenta rutiera, consultanta juridica 24 din 24 de ore si… un singur interlocutor pentru intreaga Europa. Totul dupa un sistem bine pus la punct de catre austrieci.

Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania (UNTRR) a devenit reprezentant oficial al companiei austriece Service 24 in Romania, in urma unui contract semnat la Arad. Service 24 ofera asistenta rutiera profesionala pentru vehicule peste 2,8 tone in 32 de state, in multe dintre tari aplicandu-se preturi fixe, disponibile pentru client inainte de cererea pentru reparatie. Concret, oferta companiei austriece include asistenta rutiera la fata locului, indiferent de marca vehiculului, asistenta rutiera rapida de anvelope, remorcare si tractare, service pentru osii/remorci (0-24 de ore), servicii de reparatii 0-24 de ore si transmiterea cazurilor catre service-urile autorizate ale producatorului. La acestea, se adauga servicii de securitate rutiera, in cazul controalelor realizate de politie, serviciu de plata a amenzilor, cu posibilitate de recuperare, ajutor in caz de probleme lingvistice, transbordare/transportarea marfii si a calatorilor, asigurare de transport de rezerva/conducator auto si service pentru unitatile de refrigerare. De asemenea, se asigura managementul daunelor 24 de ore din 24, garantii de plata, plata pe loc fara numerar, asistenta rapida si consiliere pentru marfurile periculoase, training, cursuri de calificare si securitate pentru soferi, precum si servicii privind securitatea rutiera (24/24 ore), in cooperare cu Centrala de Asistenta Rutiera Service 24.

Operatori dedicati romanilor

Toate aceste servicii pot fi accesate acum in limba romana, indiferent de teritoriul statului unde transportatorul se confrunta cu probleme (atata timp cat acesta se afla in aria de acoperire a Service 24).

Lucrurile sunt simple

Spre exemplu, dupa aparitia problemei tehnice, conducatorul auto sau cineva de la sediul companiei apeleaza un numar de telefon pus la dispozitie de UNTRR, care realizeaza un proces verbal al tuturor proceselor de asistenta de la momentul primirii apelului pana la finalizarea cazului. Sunt preluate informatiile necesare: datele de contact ale persoanei care telefoneaza, numerele de inmatriculare ale camionului si unitatii remorcate (se verifica dreptul de a conduce in baza listei vehiculelor companiei), datele de localizare si descrierea problemei (constatarea avariei). În functie de natura problemei, se ia legatura cu service-ul autorizat al producatorului vehiculului sau cu alti parteneri Service 24 din statul respectiv, iar in 20 de minute dupa primirea comenzii, persoana de contact este informata telefonic sau prin mesaj cu privire la starea cazului. Dupa inca 50 – 60 minute, se realizeaza verificarea starii cazului (exemplu: ajutor direct la locul avariei). Daca nu a sosit asistenta rutiera in locul respectiv, urmeaza un nou apel catre service-ul furnizor de servicii si se anunta din nou soferul si conducatorul parcului auto cand va sosi asistenta rutiera. Procedura se repeta pana la incheierea cazului dat. De mentionat ca este posibila si urmarirea cazului in timp real prin Internet (contra plata). Tarifele serviciilor oferite de Service 24 sunt disponibile in limba romana pe site-ul UNTRR.

– Service 24 Truck-Assistance este prezent in: Benelux, Belarus, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Danemarca, Germania, Estonia, Finlanda, Franta, Grecia, Regatul Unit, Irlanda, Italia, Croatia, Letonia, Lituania, Macedonia, Norvegia, Austria, Polonia, Portugalia, Romania, Suedia, Elvetia, Serbia/Muntenegru, Slovacia, Slovenia, Spania, Cehia, Turcia, Ucraina, Ungaria. 

Meda BORCESCU

meda.borcescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.