Kia cee’d GT, la Salonul Auto Maritimo 2013

Cu ocazia Salonului Auto Maritimo de la Constanța, Kia își mută polul de interes la mare. Printre surprizele pregătite de distribuitorul oficial al mărcii în România, se numară prezența noului cee’d GT.

Modelul de performanță cee’d GT va consititui piesa de rezistență a standului Kia din cadrul celei de-a doua ediții a Salonului Auto Maritimo, care va avea loc în perioada 19-21 iulie 2013 la Constanța. Pe lângă acesta, Kia va prezenta și familia cee’d, cunoscută deja pentru designul provocator şi nivelul de echipare comparabil cu modele din segmentele superioare, alături de Rio și Sorento care completează gama.

Cu un design elaborat în Europa, sub atenta supraveghere a lui Peter Schreyer, President and Chief Design Officer Kia, cee’d GT are o siluetă atletică, atrăgătoare, completată frumos de luminile de zi cu tehnologie LED, ornamentele finale duble ale sistemului de evacuare, jantele de aliaj de 18 inch și de etrierii sistemului de frânare vopsiți în culoarea roșie.

În ceea ce privește motorizarea, sub capotă vom întâlni aceeași versiune de 1,6 litri cu benzină și supraalimentată (GDI), care produce o putere maximă de 204 CP și un cuplu motor maxim de 265 Nm, livrat punții față. Transmisia manuală are șase rapoarte, iar sprintul de la 0 la 100 km/h se efectuează în 7,7 secunde.

Pe durata evenimentului, Raver Service – dealer autorizat Kia în Constanța,  pune la dispoziția clienților pentru efectuarea de test drive, următoarele modele: cee’d, Optima, Rio, Sorento și Sportage.

Despre Kia (www.kia.ro)

Kia, o marcă a vehiculelor de calitate construite pentru cei cu spirit liber, a fost fondată în anul 1944, fiind cel mai vechi producător de vehicule motorizate din Coreea de Sud. Anual sunt produse peste 2,7 milioane de autovehicule în nouă unități de producție construite în cinci țări, ca mai apoi să fie comercializate în aproximativ 150 de țări pe glob. Compania are peste 47.000 de angajați și o cifră de afaceri de aproximativ 42 de miliarde USD. Ca și implicare în activități conexe, Kia este sponsorul principal al competiției Australian Open și partener oficial al FIFA.

Sloganul companiei “The Power to Surprise” reprezintă angajamentul luat de producător de a surprinde lumea prin experiențele oferite de produsele sale, care depășesc întotdeauna așteptările. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.