Electric Club

Semiremorci frigorifice fără motorină. SAF-Holland E-axle fără metale rare

Conform propunerilor SAF-Holland, în viitor, instalația frigorifică a unei semiremorcii nu va mai folosi câte doi litri de motorină pe oră, ci se va...

ZF: Tehnologie adaptabilă pentru dezvoltare în mobilitatea electrică autonomă

ZF elaborează o tehnologie adaptabilă pentru dezvoltare în mobilitatea electrică autonomă. Noua versiune multi-domeniu a computerului de înaltă performanță ZF ProAI permite OEM-urilor să...

Experiment – 1.000 km fără reîncărcare

La sfârșitul lui decembrie, anul trecut, un grup de studenți de la universitatea UNSW din Sydney, au stabilit un record Guiness de timp pentru...

Hyundai cu pile electrice

O posibilă alternativa pentru stațiile de încărcare. În vreme ce constructorii europeni de camioane se întrec în a vinde camioane cu baterii, coreenii au...

Misiunea Scania de electrificare a transportului greu continuă

Scania a introdus camioanele electrice pentru transport regional, în iunie 2022. Până la finalul anului, comenzile au depășit 640 de unități, acesta fiind cu...

ACEA: Aducerea camioanelor cu zero emisii pe șosea

În luna noiembrie, Asociația Europeană a Fabricanților de Automobile (ACEA) a organizat un eveniment online, pentru a examina mai în detaliu de ce este...

FUSO, noua generație de eCanter și Canter

Cu ocazia Bauma 2022, desfășurat la München, în Germania, la final de octombrie, subsidiara Daimler Truck, FUSO, a prezentat noua generație a camionului de...

HVS: Aer britanic

HVS, tânăr producător din Scoția, inovator în segmentul vehiculelor comerciale grele, propune o nouă abordare a camioanelor electrice, cu zero emisii, alimentate cu hidrogen. Hydrogen...

PENNY va face distribuție cu Mercedes-Benz eActros

Mercedes-Benz Trucks & Buses Romania a oferit companiei Step One Spedition un camion electric eActros 300, pentru a fi testat în condiții reale de...

Renault Trucks dezvăluie designul modelelor sale electrice T și C

Renault Trucks a dezvăluit modelele gamei sale grele integral electrice. Renault Trucks E-Tech T și C, sunt primele care vor purta noul logo al...

VOLVO TRUCKS: Începe testarea camioanelor cu celule de combustibil, în 2025

Volvo Trucks desfășoară, deja, teste cu camioanele electrice pe celule de combustibil, care emit doar vapori de apă și care au o autonomie operațională...

Hidrogen, la un val distanță

Lhyfe a inaugurat primul site-pilot din lume pentru producția de hidrogen regenerabil. Cine este Lhyfe și ce legătură are hidrogenul cu industria de transport?...

IAA 2022. Abordarea MAN

Între 20-25 septembrie, s-a desfășurat la Hanovra, în Germania, expoziția IAA Transportation 2022, unde producătorul de camioane MAN a prezentat noutățile în materie de...
video

MERCEDES-BENZ LA BAUMA 2022: Electrificarea segmentului de transport de construcții

Mercedes-Benz a prezentat publicului larg cele mai noi și inovative soluții ale sale, electrice dar și diesel, dedicate aplicațiilor de construcții. Cea mai mare expoziție...

O platformă marină, o fermă eoliană, o fabrică de hidrogen…

Lhyfe a adus împreună un grup de companii și specialiști din diferite domenii, iar rezultatul final ar putea fi răspunsul la una dintre cele...

PREMIERĂ MONDIALĂ VOLVO TRUCKS: Începe livrarea camioanelor electrice cu oțel produs...

Volvo Trucks este primul producător de camioane din lume care a început să folosească pe camioanele sale oțel produs fără resurse fosile. Primele camioane...

DRIVE-TEST RENAULT TRUCKS: Dublu impact

Diesel sau electric, astăzi transportul a atins un nivel de performanță remarcabil și recentul dublu test realizat cu noile modele Renault Trucks a confirmat...

IVECO eDAILY: Rapsodia albastră

Prezentat în luna septembrie la IAA Hanovra, noul IVECO eDAILY răspunde celor mai importante provocări cu care se confruntă companiile de transport, în prezent....
 
Linkuri utile