O nouă sursă de încălzire
O echipă de cercetători ai Universității din Birmingham lucrează la e-Thermal Bank, un sistem termo-chimic bazat pe microunde, pentru controlul climatic al vehiculelor electrice,...
Cummins HELM X15, pentru camioane grele
Acronimul HELM înseamnă Higher Efficiency Lower Emissions Multiple Fuels. Platforma Cummins X15 diesel, introdusă pentru prima dată la IAA 2022, se bazează, acum, pe...
SGS TransitNET – Un serviciu de tranzit unic, adaptat legistației din...
Normativele din domeniul transporturilor de marfă sunt într-o continuă schimbare, context în care companiile de transport și de logistică se confruntă constant cu provocarea...
Radiatoare Webasto pentru vehicule electrice
Fiecare vehicul electric are nevoie de un radiator, deoarece interiorul nu poate fi încălzit cu excesul de căldură de la motor ca în vehiculele...
Gheorghe Vlase – Ambasadorul Ford Trucks F-MAX pentru un condus eficient
AIC Trucks anunță lansarea unui proiect de test și analiză reală a camionului F-MAX, comunicat prin intermediul unui canal de YouTube dedicat, în colaborare...
Windrose vrea să producă în Europa
Startup-ul chinezesc de camioane electrice Windrose evaluează posibilitatea de a începe să producă vehicule grele cu zero emisii în Europa.
CEO-ul Windrose, Han Wen (fostul...
Grupul DHL comandat 178 de noi camioane IVECO S-Way CNG
Grupul DHL comandat 178 de noi camioane IVECO S-Way CNG pentru divizia sa Post & Parcel Germania, extinzându-și flota cu peste 450 de camioane...
Camioanele Nikola propun o nouă soluție de navigație
Camioanele Nikola cu emisii zero (atât BEV, cât și FCEV) integrează, acum, așa-numita soluție de localizare what3words.
what3words este o tehnologie de localizare precisă,...
Investiții electrice, în Ungaria
Stellantis va produce motoare electrice la fabrica sa din Ungaria, din Szentgotthárd. Primele module de propulsie electrică fabricate în Ungaria vor ieși de pe...
PREVIZIUNI 2024. Timpuri Noi
Previziuni pentru 2024? În transport, propulsie, logistică, conectivitate, reducerea emisiilor, combustibili (alternativi) sau în domeniul vehculelor fără șofer? La toate acestea se mai adaugă...
RENAULT TRUCKS. Logistica devine din ce în ce mai electrică
Domeniul logistic face pași mari în direcția decarbonizării, iar Renault Trucks reprezintă un actor principal în acest „spectacol” al electrificării, alături de partenerii săi....
VOLVO FH AERO: Libertatea de a alege
Noul model lansat de Volvo Trucks, alături de aerodinamicitatea îmbunătățită, propune noi dotări și tehnologii moderne, care duc eficiența, dar și confortul și siguranța...
ADBLUE. Economii scumpe
Atunci când controlul calității lipsește, sau este prea complicat pentru a acoperi întreaga piață, apar „natural” soluții ieftine care să satisfacă apetitul pentru „cel...
FORD PRO MS-RT: Productivitate, cu tematică motorsport
Ford Pro, divizia de vehicule comerciale Ford, a lansat o nouă serie exclusivistă de utilitare de top, noile Transit Custom MS-RT și Ranger MS-RT....
Pro și contra EPA3
Noile reguli ale EPA (Environmental Protection Agency) Faza 3 pentru camioane sunt în lucru de ceva timp și urmează să fie finalizate în curând....
Stație de alimentare cu hidrogen SLH2, la Wörth
Stația de realimentare cu hidrogen sLH2, de la uzina Daimler Truck din Wörth, Germania, a fost deschisă publicului și va fi utilizată de clienți...
Vehicule utilitare 100% electrice, în rețeaua service-urilor Arctic
Compania Arctic introduce vehicule utilitare 100% electrice în flota auto destinată rețelei de service-uri. Inițiativa face parte din strategia de sustenabilitate a companiei, fiind...
Lobby pentru camioane electrice
O coaliție puternică se formează în SUA pentru a promova infrastructura de încărcare electrică a vehiculelor comerciale. Daimler Truck North America, Volvo Group și...